Rozwój sprzedaży B2B na miarę XXI wieku, czyli platforma eHurt  

Przenoszenie działalności do digitalu jest jednym z najpopularniejszych kierunków wykonywanych przez wiele przedsiębiorstw w ostatnich latach. Warto wiedzieć, że na rynku istnieje wiele narzędzi znacznie wspierających rozwój sprzedaży w formie cyfrowej. Jednym z nich jest platforma eHurt, która zyskuje na znaczeniu w wielu obszarach na naszym rodzimym rynku.

Na czym polega platforma eHurt?

Jest to określenie platformy handlowej, której przyświeca jeden główny cel – wspieranie i ułatwianie współpracy między dwoma podmiotami procesu handlowego: dostawcą i odbiorcą. Dotyczy to zarówno działań związanych z samym składaniem zamówień, jak i późniejszą obsługą dokumentów czy innymi aspektami logistycznymi. Nowoczesna platforma eHurt dzięki zawartym na niej informacjom znacznie ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych przez klientów – mamy wiedzę na temat płatności, harmonogramów dostaw towaru, a także informacje kontaktowe do opiekunów. 

Najpopularniejsze funkcjonalności platform wspierających eHurt

Wśród narzędzi do sprzedaży w Internecie istnieje kilka kluczowych rozwiązań, które znacznie wpływają na działanie naszego przedsiębiorstwa. Które z nich są absolutnym must-have?

Po pierwsze, niezwykle ważna jest możliwość integracji platformy eHurt z wewnętrzym systemem naszej firmy. Dzięki temu cały proces przejścia będzie znacznie szybszy i efektywniejszy. Przykładowo, w eHurtowni, systemie od Infinite istnieje opcja importu faktur wytworzonych w nim do wewnętrznego programu magazynowego.

Na cały proces zakupowy duży wpływ ma karta produktowa konkretnego towaru. Dzięki dokładnym opisaniu go oraz umieszczeniu informacji, które najbardziej interesują potencjalnych klientów o wiele łatwiej jest doprowadzić w ten sposób do finalizacji zakupu. Nie trzeba szukać niczego w Internecie czy dzwonić do opiekuna klienta w danej firmie, co pochłania sporo czasu – wszystko mamy zawarte od razu w jednym miejscu.

rozwój sprzedaży

Łatwość korzystania z danego systemu również może znacząco oddziaływać na wyniki sprzedaży. Jeśli klient nie może w prosty sposób znaleźć interesujących go produktów, narzędzie nie jest intuicyjne, zacina się – jest to prosta droga do stracenia kontrahenta. Na szczęście platforma eHurt została zaprojektowana w taki sposób, żeby cały proces był dla klienta przyjemnością. Dzieje się to za sprawą licznych filtrów, dzięki którym może on szybko zawęzić ofertę do produktów posiadających interesujące go cechy i dokonać zakupu.

Podczas wyboru platformy wspierającej eHurt w naszym przedsiębiorstwie warto upewnić się, czy posiada ona funkcjonalności umożliwiające wspieranie działań marketingowych. Przykładowo, bardzo pomocne potrafią być banery graficzne promujące konkretny produkt czy ofertę. Poza tym, nic tak nie działa na klienta jak rabaty i promocje. Dzięki możliwości ustawienia i ekspozycji takich okazji nasza sprzedaż może znacznie wzrosnąć.

Jak widać, omawiana w powyższym artykule platforma eHurt daje znaczne możliwości rozwoju naszego biznesu. Pozwala nie tylko na dotarcie do nowej rzeczy klientów, ale i znacząco wpływa na wzrost sprzedaży.