Dlaczego nie oglądam sportu?

0
66
marketing w sporcie

Wydarzenia sportowe to dzisiaj najbardziej emocjonujące wydarzenia, jakie są oglądane przez rzeszę widzów. Jednak nie wszyscy zdajemy sobie sprawę, że nie wszystko w sporcie jest dziełem przypadku, czy też umiejętności sportowców. Marketing w sporcie ma ogromny zasięg. Kwestią sportu interesują się w dużym stopniu władze państwowe. Dlatego powinniśmy bardziej skupić się na sobie i własnych, nawet niewielkich sukcesach, gdyż tam emocje będą prawdziwe i realnie wpływające na nasze życie. Sport, który możemy zobaczyć w mediach nastawiony jest głównie na zarabianie pieniędzy. Wiedzą o tym reklamodawcy, którzy inwestują duże pieniądze w reklamy udostępniane na ważnych wydarzeniach sportowych. Za sukcesami sportowymi stoi fałszywie rozumiany patriotyzm. Dlaczego sukces jednego człowieka, czy też drużyny sportowej ma być powodem do dumy całego narodu? Jest to rzecz której nie rozumiem. Powinniśmy się skupić raczej na sukcesach dotyczących nas samych, lub nas wszystkich. Nie na sukcesach, które tak naprawdę nas nie dotyczą, a tylko sprawiają taką iluzję. Sportowcy pracują ciężko na swój sukces, ale zarabiają tak dużo często naszym kosztem. Drugim argumentem jest fakt, że tak naprawdę nie wiemy co było ustawione, a co nie. Nie wiemy, czy te zwycięstwa są prawdziwe, czy też wykalkulowane przez specjalistów po to, aby zarobek z danego wydarzenia był jak największy. Co by było gdyby Polacy okazali się najlepsi w piłce nożnej? Najlepsi na świecie i utrzymywaliby taki wynik przez długi, długi czas? Otóż nie zmieniłoby to nic. Przyzwyczailibyśmy się do tego tak samo, jak nie robi na nas wrażenia sukces polskich skoczków narciarskich. A więc róbmy wszystko, aby swoją energię wkładać w realne działanie, które przyniesie realne efekty, podnoszące jakość naszego życia, a nie zajmujmy się światowymi sukcesami sportowymi, które przynoszą zysk wszystkim, tylko nie nam.

ardeum.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here