Dmuchańce na wydarzeniowych plenerowych – jak skutecznie się zareklamować?

Ku uciesze wszystkich, lato zbliża się wielkimi krokami. To oznaka imprez plenerowych, które bardzo często organizuje się w tym okresie. Na wielkich wydarzeniach odbywających się na zewnątrz, oprawa zawsze robi niemałe wrażenie. Dotyczy to nie tylko ogromnej sceny, na której w godzinach wieczornych występują wielkiej sławy artyści, ale także całego terenu eventu.

Bardzo ważnym aspektem w tej kwestii są dmuchańce. Mogą one występować w przeróżnych formach – od uwielbianych przez dzieci zjeżdżalni i dmuchanych zamków, aż po gadżety typowo reklamowe. To właśnie tej drugiej grupie poświęcony zostanie cały, poniższy wpis. Zapraszamy!

Odbiór dmuchańców przez uczestników – czy ktokolwiek zwraca na nie uwagę?

Mówi się, iż uczestnicy imprez przychodzą na nie po to, by się dobrze bawić, a nie oglądać reklamy. Z jednej strony to prawda, a mimo to zarówno duże, jak i mniejsze firmy wciąż decydują się na sponsoring takich wydarzeń. Stawianie dmuchańców reklamowych jest wbrew pozorom bardzo pozytywnie odbierane przez wszystkie osoby zgromadzone na danym obszarze. Powodem tego jest ułatwiona lokalizacja i szybsze znajdowanie swoich znajomych. Dlaczego? Załóżmy, że to my wybieramy się na takie wydarzenie. Bardzo często zdarza się, że ze względu na pracę lub dłuższy dojazd, jeden z naszych znajomych przybędzie na nią lekko spóźniony.

Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest odejście od sceny i znalezienie charakterystycznego punktu, widocznego z oddali. Bez wątpienia do takich należą dmuchańce reklamowe. Przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę z tego, ile razy w ciągu jednego wydarzenia wymieniana jest nazwa ich marki oraz ilu uczestników spotyka się pod ich wielkim przedmiotem reklamowym.

dmuchańce

Jaki dmuchaniec wybrać?

Wielu producentów dmuchańców oferuje podstawowe formy takich produktów. Należą do nich chociażby kule, balony czy butelki. Niemniej jednak, każdy właściciel firmy może skorzystać z możliwości stworzenia dmuchańca na zamówienie. To bezapelacyjnie najlepsze rozwiązanie, dzięki któremu uda się wyróżnić na tle konkurencji. Wybór kształtu i koloru jest zależny głównie od charakteru samej firmy. Ważne jest stworzenie dmuchańca powiązanego tematycznie ze sprzedawanymi produktami. To znacząco przybliży odbiorcę do skojarzenia oferty z daną marką.

Bardzo często dmuchańce mogą występować także w mniejszych, lecz bardziej funkcjonalnych formach. Mowa tutaj chociażby o stolikach cateringowych, przy których można stanąć i spokojnie zjeść posiłek.

Podsumowanie

Jak widać, impreza masowa to świetne pole do zrobienia reklamy. Wielu ludzi zebranych w jednym miejscu z pewnością zwróci uwagę na jakikolwiek element oprawy powiązany z logo działalności, a ilość potencjalnych klientów znacznie się zwiększy. Ważne jest jednak, aby zaprezentować się z jak najlepszej strony i pokazać odbiorcy, że ta reklama w danym miejscu jest pasującym do klimatu wydarzenia elementem. Być może właśnie to skłoni uczestnika do sprawdzenia oferty i skorzystania z usług takiej firmy.